Skip links

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Waar verzenden jullie allemaal naartoe?

Wij verzenden onze bestellingen naar heel Nederland en België. Voor onze Belgische klanten hebben wij speciaal Bancontact geactiveerd, zodat betaling via het vertrouwde betaalsysteem kunnen worden gedaan.

 

Met welk koeriersbedrijf wordt mijn pakket verzonden?

Jouw pakket wordt met PostNL verzonden.

 

Hoe kan ik betalen in jullie webshop?

Je kunt in onze webshop betalen met iDeal, creditcard, PayPal en Bancontant.

 

Hoe kan ik de link van een nummer opvragen om door te geven?

In de Spotify app kun je bij een gekozen nummer kiezen voor ‘Delen’. Je kunt dan kiezen voor de optie ‘Link delen’. Kopieer deze link en vul deze in bij stap 2 op de product pagina op onze webshop.

 

Kan ik een product retourneren?

Nee, helaas niet. Een Spotiplaat wordt op maat op basis van jouw informatie. Wij kunnen jouw Spotiplaat daardoor niet meer verkopen. Hierdoor kun je dit product niet retourneren. Als er iets mis is met jouw product, dan kan dit uiteraard wel.

 

Mijn plaatje is beschadigd!

Hou rekening mee dat je plaatje een beschermfolie heeft. Haal die eraf. Is je product alsnog beschadig, stuur dan meteen foto’s naar ons door via mail. Wij zullen daarna contact met je opnemen voor verdere afhandeling.

 

Ik ben vergeten een houten houder te bestellen

Neem contact met ons op via mail. Wij proberen dan je bestelling nog aan te passen.

 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad!

Heb je al je spam map gecontroleerd? Zodra je de betaling hebt gedaan, gaan wij meteen aan de slag. Je kunt ons een mail sturen naar info@spotiplaten.nl voor een bevestiging als je geen bevestigingsmail heb ontvangen.